Δεν υπάρχει λειτουργία αναμονής στο προϊόν σας. Για να σταματήσετε ένα πρόγραμμα οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της διαδικασίας μαγειρέματος, πατήστε το κουμπί έναρξης/διακοπής για 3 δευτερόλεπτα.
Εάν δεν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε τη συσκευή σας εντός της επόμενης ώρας, απλώς αποσυνδέστε την.
- Περιστροφικό κουμπί: μπορείτε να μεταβείτε από το ένα πρόγραμμα στο άλλο γυρίζοντας το περιστροφικό κουμπί και να ξεκινήσετε το πρόγραμμα πατώντας στιγμιαία το κουμπί έναρξης/διακοπής.
- Για να σταματήσετε ένα πρόγραμμα οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος, απλώς πατήστε το κουμπί έναρξης/διακοπής εντός 3 δευτερολέπτων.
- Για να ρυθμίσετε τη θερμοκρασία ή την ώρα του προγράμματος, γυρίστε πρώτα το περιστροφικό κουμπί για να επιλέξετε το πρόγραμμα και, στη συνέχεια, πατήστε τα κουμπιά θερμομέτρου ή χρονοδιακόπτη για να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις. Γυρίστε το κουμπί προς τα δεξιά για να αυξήσετε τον χρόνο μαγειρέματος ή τη θερμοκρασία και γυρίστε το κουμπί προς τα αριστερά για να μειώσετε τον χρόνο μαγειρέματος ή τη θερμοκρασία (εάν εμφανίζεται η ένδειξη "Αυτόματο" στην οθόνη, αυτό σημαίνει ότι η θερμοκρασία ή ο χρόνος του προγράμματος έχουν ήδη βελτιστοποιηθεί και δεν είναι δυνατή η ρύθμισή τους). Όταν προσαρμόσετε τη θερμοκρασία και τον χρόνο σύμφωνα με τις επιθυμίες σας, μπορείτε να ξεκινήσετε το πρόγραμμα μαγειρέματος πατώντας το κουμπί έναρξης/διακοπής.
- Για καθυστερημένη εκκίνηση, γυρίστε το περιστροφικό κουμπί για να επιλέξετε το πρόγραμμα, ρυθμίστε τη θερμοκρασία και την ώρα, εάν χρειάζεται, και πατήστε το κουμπί που δείχνει ένα μικρό ρολόι στην επάνω δεξιά γωνία του πίνακα για να ορίσετε μια καθυστερημένη εκκίνηση. Η μικρή πορτοκαλί λυχνία ανάβει για να υποδείξει ότι η καθυστερημένη εκκίνηση είναι ενεργοποιημένη. Γυρίστε το κουμπί για να ρυθμίσετε την διάρκεια καθυστερημένης εκκίνησης και, στη συνέχεια, πατήστε το κουμπί έναρξης/διακοπής για να ξεκινήσετε το πρόγραμμα μαγειρέματος. Η φάση μαγειρέματος θα ξεκινήσει όταν παρέλθει ο χρόνος καθυστερημένης έναρξης.
Πώς να τοποθετήσω το μπολ στη συσκευή;
Σκουπίστε το κάτω μέρος του μπολ μαγειρέματος.
Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν υπολείμματα τροφίμων ή υγρών κάτω από το μπολ ή στη θερμαινόμενη πλάκα.
Στη συνέχεια τοποθετήστε το μπολ στη συσκευή.
Μην χρησιμοποιείτε ποτέ τη συσκευή χωρίς το μπολ μαγειρέματος.
Σημείωση: Όταν χρησιμοποιείτε τη συσκευή σας για πρώτη φορά, το μπολ μπορεί να αναδίδει μια μικρή οσμή. Αυτό είναι φυσιολογικό.
Χρήση σε χειροκίνητη λειτουργία
Δεν μπορώ να προγραμματίσω μια καθυστερημένη έναρξη.
Αυτή η λειτουργία δεν είναι διαθέσιμη για όλες τις λειτουργίες μαγειρέματος ή για όλα τα παρασκευάσματα.
Αυτό είναι σκόπιμο για να αποτραπεί πιθανή ανάπτυξη βακτηρίων που είναι ανεπιθύμητη για την υγεία σας.
Πώς να μαγειρέψετε υπό πίεση;
• Το επίπεδο πλήρωσης του μπολ δεν πρέπει ποτέ να υπερβαίνει το επίπεδο MAX.
• Για τρόφιμα που μπορεί να διογκωθούν κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος (ρύζι, σπόροι, φακές, αρακάς κ.λπ.), μην γεμίζετε το μπολ πέρα από το μισό της μέγιστης χωρητικότητάς του.
• Το μπολ πρέπει πάντα να γεμίζεται με τουλάχιστον 200 ml υγρού.
! Μην βάζετε τα χέρια σας κοντά στην εξαγωγή του ατμού!
Είναι πιθανό μια μικρή ροή ατμού να διαφύγει από το πίσω μέρος της συσκευής κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος.
Πώς να μαγειρέψετε στον ατμό;
• Η απαιτούμενη ποσότητα νερού ποικίλλει ανάλογα με τη συνταγή και το χρόνο μαγειρέματος.
• Χρησιμοποιείτε πάντα τουλάχιστον 200 ml υγρού.
• Τοποθετήστε το καλάθι ατμού στο μπολ και βεβαιωθείτε ότι το φαγητό δεν έρχεται σε επαφή με το καπάκι.
! Μην βάζετε τα χέρια σας κοντά στην εξαγωγή του ατμού!
Είναι πιθανό μια μικρή ροή ατμού να διαφύγει από το πίσω μέρος της συσκευής κατά τη διάρκεια της φάσης αποσυμπίεσης.
Πώς ροδίζω τα υλικά;
Η ποσότητα των υλικών δεν πρέπει ποτέ να υπερβαίνει το επίπεδο MAX. Κατά το συμβατικό μαγείρεμα, το καπάκι πρέπει πάντα να είναι ανοιχτό.
Τεχνική υποστήριξη
Τι να κάνω σε περίπτωση ανωμαλίας στη λειτουργία της συσκευής;
Αφού ακολουθήσετε τις οδηγίες στο εγχειρίδιο χρήστη για την εκκίνηση της συσκευής, σιγουρευτείτε ότι η ηλεκτρική πρίζα σας λειτουργεί συνδέοντας μια άλλη συσκευή. Εάν εξακολουθεί να μη λειτουργεί, μην προσπαθήσετε να αποσυναρμολογήσετε ή να επισκευάσετε τη συσκευή μόνοι σας αλλά πηγαίνετέ την σε εγκεκριμένο κέντρο επισκευής.
Τι πρέπει να κάνω εάν καταστραφεί το καλώδιο τροφοδοσίας της συσκευής μου;
Μην χρησιμοποιείτε τη συσκευή σας. Για να αποφύγετε τον κίνδυνο, αναθέστε την αντικατάστασή του
σε ένα εγκεκριμένο κέντρο επισκευής.
Δεν είναι δυνατό το κλείσιμο του καπακιού.
• Ελέγξτε ότι το λάστιχο στεγανοποίησης από σιλικόνη έχει τοποθετηθεί σωστά.
• Ελέγξτε ότι το καπάκι είναι στη σωστή θέση για κλείσιμο (ευθυγραμμίστε το μικρό βέλος και κλειδώστε το καπάκι δεξιόστροφα).
• Ελέγξτε για ξένα σώματα μεταξύ του μπολ και της θερμαινόμενης πλάκας. Αφαιρέστε το μπολ και ελέγξτε ότι η θερμαινόμενη πλάκα, το κεντρικό στοιχείο και η κάτω πλευρά του μπολ είναι καθαρά. Ελέγξτε επίσης ότι το κεντρικό στοιχείο μπορεί να κινηθεί ελεύθερα.
• Το μπολ μπορεί να παραμορφωθεί (μετά από πρόσκρουση, πτώση κ.λπ.). Το μπολ πρέπει να αντικαθίσταται σε εξουσιοδοτημένο κέντρο σέρβις.
Μετά το μαγείρεμα αναδύεται μια οσμή.
• Αυτό είναι φυσιολογικό. Η οσμή θα εξαφανιστεί εντελώς μετά από μερικές χρήσεις.
• Για γρήγορη εξάλειψη της οσμής, μπορείτε να βάλετε 0,5 λίτρα νερό, ένα φλιτζάνι λευκό ξύδι και 2 φέτες λεμονιού στο μπολ μαγειρέματος και να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα ατμού για 10 λεπτά.
• Βεβαιωθείτε ότι έχετε καθαρίσει προσεκτικά τα αντικείμενα που αναφέρονται στις οδηγίες: δοχείο μαγειρέματος, μεταλλικό καπάκι, πριν επαναχρησιμοποιήσετε τη συσκευή σας.
Το προϊόν δεν ανοίγει.
• Βεβαιωθείτε ότι δεν το χρησιμοποιείτε αυτή τη στιγμή για μαγείρεμα.
• Ελέγξτε ότι η πίεση έχει εκτονωθεί πλήρως πατώντας το κουμπί εκτόνωσης πίεσης.
• Αποσυνδέστε το προϊόν από την πρίζα και περιμένετε μέχρι να κρυώσει εντελώς.
Ο πίνακας ελέγχου δεν ενεργοποιείται.
Βεβαιωθείτε ότι το καλώδιο τροφοδοσίας είναι συνδεδεμένο τόσο στη συσκευή σας όσο και στην πρίζα.
Εάν το πρόβλημα παραμένει, πηγαίνετε τη συσκευή σε εξουσιοδοτημένο κέντρο σέρβις.
Ο ατμός διαφεύγει συνεχώς από το καπάκι.
• Το λάστιχο στεγανοποίησης σιλικόνης στο καπάκι δεν είναι στη σωστή θέση. Σε αυτή την περίπτωση, αφήστε τη συσκευή να κρυώσει εντελώς, ελέγξτε τη θέση του λάστιχου στεγανοποίησης σιλικόνης και, αν χρειάζεται, επανατοποθετήστε το σωστά.
• Η βαλβίδα ασφαλείας και η βαλβίδα εκτόνωσης πίεσης μπορεί να είναι φραγμένες ή να μην βρίσκονται στη σωστή θέση. Σε αυτή την περίπτωση, αφήστε τη συσκευή να κρυώσει εντελώς, ελέγξτε τη θέση των βαλβίδων, βεβαιωθείτε ότι είναι καθαρές και, στη συνέχεια, επανατοποθετήστε τις σωστά.
• Εάν το πρόβλημα παραμένει μετά από αυτόν τον έλεγχο, πηγαίνετε το προϊόν σε εξουσιοδοτημένο κέντρο σέρβις.
Εμφανίζεται ένας κωδικός σφάλματος.
Αν εμφανιστεί ένας κωδικός σφάλματος (παράδειγμα: E0, E1, E2), μπορείτε να ανατρέξετε στο εγχειρίδιο του προϊόντος σας για περισσότερες πληροφορίες.
Η συσκευή δεν αυξάνει την πίεση.
Με τη βοήθεια του εγχειριδίου χρήσης ελέγξτε ότι όλα τα μέρη είναι καλά τοποθετημένα (λάστιχο στεγανοποίησης σιλικόνης, βαλβίδα ασφαλείας και βαλβίδα εκτόνωσης πίεσης).
Το προϊόν μου εμφανίζει την ένδειξη E2 και δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω.
Το καπάκι δεν βρίσκεται στη σωστή θέση. Σύμφωνα με το επιλεγμένο πρόγραμμα μαγειρέματος, το καπάκι πρέπει να είναι πλήρως κλειδωμένο, κλειστό αλλά όχι κλειδωμένο ή πλήρως ανοιχτό. Ανατρέξτε στο εγχειρίδιο χρήσης για να ελέγξετε ποια θέση καπακιού είναι κατάλληλη για κάθε πρόγραμμα μαγειρέματος.
Τι πρέπει να κάνω εάν η οθόνη δεν ενεργοποιείται;
1. Βεβαιωθείτε ότι το καλώδιο τροφοδοσίας είναι συνδεδεμένο στην πρίζα.
2. Εάν το προϊόν τροφοδοτείται, αποσυνδέστε το ηλεκτρικό καλώδιο για 10-15 δευτερόλεπτα και, στη συνέχεια, συνδέστε το ξανά.
Εάν το πρόβλημα παραμένει, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών ή πηγαίνετε τη συσκευή σας σε εξουσιοδοτημένο κέντρο σέρβις.
Άλλες ερωτήσεις
Πού μπορώ να απορρίψω τη συσκευή μου στο τέλος του κύκλου ζωής της;
Η συσκευή σας περιέχει πολύτιμα ανακτήσιμα ή ανακυκλώσιμα υλικά. Αφήστε την σε ένα σημείο αποκομιδής αστικών απορριμμάτων της περιοχής σας.
Μόλις άνοιξα το νέο μου μηχάνημα και νομίζω ότι λείπει κάποιο από τα μέρη του. Τι να κάνω;
Αν πιστεύετε ότι λείπει κάποιο μέρος, καλέστε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών και θα σας βοηθήσουμε να βρείτε την κατάλληλη λύση.
Πού μπορώ να αγοράσω εξαρτήματα, αναλώσιμα ή ανταλλακτικά για τη συσκευή μου;
Παρακαλείσθε να ανατρέξετε στην ενότητα «Εξαρτήματα» του δικτυακού τόπου για να βρείτε εύκολα ό,τι χρειάζεστε για το προϊόν σας.
Ποιοι είναι οι όροι της εγγύησης για τη συσκευή μου;
Βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα «Εγγύηση» του δικτυακού τόπου.